Schilders vergelijken

Vergelijken van schilders bij jou in de buurt.

Bedrijfsgegevens onjuist?

Waal Bouw

Bedrijfsgegevens

73577197
Courtoisstraat 50
6217VT Maastricht

Contactgegevens

010 248 2828

Openingstijden

maandag: 07:45–17:15
dinsdag: 07:45–17:15
woensdag: 07:45–17:15
donderdag: 07:45–17:15
vrijdag: 07:45–17:15
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten

Reviews


Gemiddelde uit 25 reviews

29-03-2017 Ben Hunnego

Ruim 5 jaar geleden betrokken de bewoners van De Elbe Maassluis hun prachtige appartement aan de Nieuwe Waterweg . De architect had een foutje gemaakt met de entree waardoor de liften haperden. Waal heeft dit keurig opgelost door de entree te voorzien van een sluis en schuifdeuren. Anders was het met het door Waal gekozen unieke CO2 gestuurde mechanisch ventilatie systeem. Waal had dit systeem geselecteerd voor deze locatie langs de Nieuwe Waterweg. Toen dit niet echt goed functioneerde kwam Waal met het argument dat het logisch was op zo'n locatie maar Waal wist toch waar ze het gebouw plaatsten. Het systeem bleek te licht en de motoren in de roosters in de pui waren niet geseald waardoor de weersinvloeden oorzaak waren dat er mensen zijn die inmiddels aan hun vijfde motor toe zijn. In mei van het jaar 2012, 5 maanden na oplevering kwamen de eerste problemen met dit systeem. Verkeerd gebruik zei Waal, we stellen een informatie meeting voor met iemand van de leverancier. Op deze avond was een zeer grote opkomst, de vertegenwoordiger van de leverancier wist zich geen raad met alle klachten. Besloten werd dat de VvE de klachten zou verzamelen en deze als pakket zou opsturen. In ruil voor deze arbeid werd toegezegd dat de problemen binnen 6 weken zouden worden opgelost. Nu dit was het begin van een traject dat inmiddels nog steeds voortduurt met klachten over de hardware, tocht, wind en geluid. Waal heeft continue support gegeven om de zaken proberen op te lossen. Een bewoner heeft een zwartboek opgesteld, bij Waal op kantoor werd dit gepresenteerd warbij alle partijen aanwezig waren. Waal heeft keurig notulen gemaakt van deze meeting, maar weinig waar gemaakt dat tot echte oplossingen leidde. Woningborg heeft een bemiddelings poging gedaan. Dit resulteerde in een erg dun rapport dat door de vele foto's nog tot een aantal pagina's leidde. Dit rapport van Woningborg, waar Waal zich aan zou moeten confirmeren, heeft ook niet geleid tot enig resultaat. Je vraagt je af waar zo'n duur garantiecertificaat voor staat als het advies toch niet opgevolgd en gecontroleerd wordt. Naar aanleiding van al deze niet-oplossingen heeft 1 bewoner via zijn rechtsbijstandverzekering een zaak gekregen, dit heeft geleid tot behandeling bij de Arbitrage commissie. Waal is veroordeeld tot een betaling van een som voor gederfd woongenot en tot oplossing van de problemen. Er is bij deze familie wel iets gebeurd en heeft Waal het bedrag aan de familie overgemaakt De termijn waarop de problematiek opgelost moest zijn is inmiddels overschreden, de familie zoekt weer contact met de advocaat om te kijken, hoe nu verder. Nu terug naar de VvE, deze heeft continue opgetreden namens alle bewoners en nu zegt Waal dat de VvE geen partij voor hun is. Om even op te sommen, Waal heeft het Zwartboek geaccepteerd van alle bewoners, Waal heeft een toezegging gedaan aan de VvE om een bedrijf, Spindler in Rotterdam, metingen te zullen laten verrichten met het verzoek aan de VvE om een aantal bewoners te selecteren waar dit zou kunnen gebeuren. Later werd dit mailbericht aan de voorzitter, dus aan alle bewoners, ontkent door een medewerker van Waal. Waal heeft ook zwart op dit aangeboden om bij alle bewoners het totale systeem te vervangen door een handmatig gestuurd systeem, dit hebben alle bewoners geweigerd want er was immers betaald voor een uniek CO2 gestuurd systeem.


20-08-2020 Michiel Bos

Slechte service bij de oplevering van een nieuwbouw woning. Een aaneenschakeling van slechte ervaringen wat de service betreft. TIP: zorg dat je 5% van de aanneemsom achter houdt, want anders nemen ze een loopje met je. Ze proberen elk opleverpunt buiten zichzelf neer te leggen en proberen de garantietermijnen in te korten. Ze werken met een portaal en de communicatie hier omheen is op zijn zachts gezegd beroerd. Wanneer je belt om navraag te doen waarom een melding is afgewezen zijn ze niet of slecht bereikbaar. Zelfs voor eenvoudige opleverpunten voor de schilder van maximaal 15 min werk, proberen ze je af te schepen met een slecht excuus of laten ze de leverancier van de deur komen om te kijken om het naar hen af te schuiven. Dit alles zonder ook maar ooit zelf polshoogte te komen nemen.. Kortom wanneer je de keuze hebt om niet met hen in zee te gaan is mijn advies, niet doen! Wanneer je er toch al aan vast zit, verwacht geen meewerkende houding en zorg dat je geld achter houdt en alles op papier laat zetten!


07-03-2019 CC070

Super slechte service na de oplevering van de nieuwbouw woning Wij hebben meerdere meldingen gemaakt vanwege gebreken in de woning na oplevering. Ze zijn 1 keer langsgekomen en toen hadden ze het zogenaamd verholpen. Want 2 weken later blijkt het probleem weer te voorschijn te komen. Ze willen dan ook niet meer mensen langssturen om dit probleem om te lossen ook niet na meerdere malen kontakt te hebben met hun. Nu zijn we zo ver dat ze zeggen dat het buiten de garantie valt en niet eens oplossings gewijst samen kijkt naar een oplossing. Zelf na meerdere malen telefonisch contact te hebben en ook aangegeven bij wie ik dan wel moet zijn.. kreeg ik alleen een antwoord 'valt buiten de garantie, wij kunnen niks voor je betekenen' Jammer van de service.. tijdens de bouw veel beloven en na de oplevering slechte service verlenen. Raadt iedereen aan om veel dingen vast op papier te laten zetten tijdens de oplevering. En niet zoals ons laten intrappen door hun gladde praatjes en mondelingen beloftes.


14-04-2020 Thomas ter Horst

Ik heb inmiddels 4 jaar ervaring met dit bedrijf als eigenaar van een door Waal gebouwde woning en ik kan niet anders zeggen dan dat ik extreem ontevreden en teleurgesteld ben over de kwaliteit van het geleverde werk en de geboden “service”.


17-06-2017 Michael Tolhuisen

Project de Albatros (in aanbouw) het appartementencomplex langs de Nieuwe Waterweg.

Inschakelen van de schilder

Het bedrijf Waal Bouw is een schilder uit de regio. Het is mogelijk om direct in contact te komen met Waal Bouw, maar wij bieden ook de mogelijkheid aan om binnen een paar minuten diverse offertes op te vragen. Bij het ontvangen van meerdere offertes is een snelle manier om de bedrijven te vergelijken op basis van kosten.

Gratis offertes aanvragen

Vergelijk direct

Informatie over Schilderwerk

Voor welke type werkzaamheden is een schilder in te zetten? Wij zullen een overzicht geven van de diverse soorten klussen. Tevens verwijzen wij naar onze kennisbank op het moment dat er meer informatie gewenst is.

  • Sauzen muren
  • Latex spuiten
  • Schilderen trap
  • Huis wit schilderen

Verschillende schilders kunnen zich specialiseren en hierdoor zal niet iedere schilder de bovenstaande klussen kunnen uitvoeren. Maar in de basis zijn het algemene werkzaamheden die 80% van schilders wel kunnen oppakken. Vraagt u zich af welke klussen Waal Bouw allemaal uitvoert, dan kan er eenvoudig contact worden opgenomen.